Home  /  Politica de retur

Cum se returnează produse

Costul de returnare al produselor este suportat integral de către client.

Renunțarea la produsele cumpărate se poate face fără invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului la distanță ( conform O.G.  34/2014 ).
Dacă produsul comandat nu este ceea ce v-ați dorit, îl puteți returna în termen de 14 zile calendaristice ( conform O.G.  34/2014 ) de la primirea coletului, fără invocarea unui motiv și fără penalități.

Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost livrate: fără urme ale utilizării, în ambalajul original, cu toate accesoriile, fără urme de purtare/spălare, machiaj , parfum sau deodorant, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit.

La primirea coletului, produsele vor fi verificate pentru a se constata dacă îndeplinesc condițiile de retur, în caz contrar coletul va fi refuzat, iar cheltuielile de transport vor fi suportate de catre client.

Produsul/produsele returnate ce prezintă urme de uzură (pete, machiaj, , parfum, deodorant, deteriorare a țesăturii, a accesoriilor, fermoarelor, etc) se accepta retur numai după aducerea lor la conformitate, implicând  costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor repere, accesorii deteriorate și aducerea la o formă comercială în vederea vânzării ca produs nou. Valoarea finală se stabilește în funcție de costul de aducere a produsului/produselor la forma inițială.

Înainte de a trimite produsele înapoi, va rugăm să ne contactați la adresa de e-mail milocouture.concept@gmail.com pentru a fi înregistrată cererea dvs  în termen de 10 zile calendaristice de la primirea comenzii.

Specificați în e-mail toate detaliile necesare returului: numele titularului, contul în care doriți sa vi se returneze banii, factura care a însoțit comanda, produsul/produsele pe care doriți sa le returnați!

Modalitate de returnare:

Va rugăm  acordați atenție completării fmesajului de retur cu datele de cont, pentru a evita transmiterea unor date greșite. Nu ne asumăm răspunderea pentru datele personale eronate. Pentru siguranță transmiterii corecte a datelor contului IBAN puteți  atașați in e-mail un extras al contului IBAN.

  1. Returul coletului poate fi expediat prin  firma de curierat Same Day, cu plata la destinatar( taxa de transport va fi achitata de Milo couture, dar va fi scăzută din suma rambursata în contul dumneavoastră. Taxa transport retur- 25 lei).

Alege serviciul STANDARD, cu PLATA TRANSPORTULUI LA DESTINATAR.

  1. Returul/Coletul poate fi expediat prin oricare firma de curierat, cuplata transportului la expeditor(taxa de transport va fi achitata direct de dumneavoastră la predarea coletului)

Coletul va fi trimis la următoarea adresa:

Strada Corbeni, numarul 32, sector 2, Bucuresti, Romania.

Numar de telefon contact: +40 730 121 899

 

IMPORTANT! 

NU primim colete/retururi trimise cu RAMBURS

Dacă comanda a fost plătită ramburs, prin transfer bancar, sau cu cardul prin Euplatesc.ro, returnarea banilor se va efectua în contul IBAN în Lei, menționat de către dumneavoastră în E-mail-ul de retur.

Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat.

Taxa de transport achitată inițial de către clienți nu se rambursează!

  • Rambursarea contravalorii produsului se va face în termen 5 zile lucrătoare de la primirea, verificarea și acceptarea produsului/produselor returnate.

Va informăm că eventualele reclamații privind deficiențele estetice ale produselor, vor fi luate în considerare și vor fi analizate doar dacă acestea se reclama în primele 24 ore de la momentul recepției produsului.

*Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, va recomandăm să refuzați recepția lor.
*Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, va rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pe e-mail la adresa milocouture.concept@gmail.compentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de Milo couture.